۱۲ نکته ای که رقبا می توانند در مورد تست بتا به شما بیاموزند (۲)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
  • بسیاری از رقبای شما از تست بتا به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده میکنند. آنها با یک برنامه ریزی و استراتژی در مورد نرم افزار بتا خود بین کاربران آگاهی ایجاد میکنند. این سر و صداها به کاربران تست بتا کمک میکند و همچنین بین کاربران اشتیاق استفاده از نرم افزار را چند برابر خواهد کرد. شما میتوانید از این استراتژی ها برای درگیر کردن کاربران بتا و ایجاد اشتیاق بین آنها استفاده کنید.

  • اگر میخواهید برنامه خود را مفید تر کنید ، باید بدانید که از چه بسترهایی برای تست نرم افزار های خود استفاده کنید. از رقبایتان بیاموزید و ببینید که از کدام سیستم عامل ها برای تست بتای خود استفاده میکنند. می توانید یاد بگیرید که برنامه ای را در بیش از یک سیستم عامل و بیش از یک روش ، عملکرد های آن اجرا و برنامه را منتشر کنید.
  • با گرفتن بازخورد از کاربران بتا ، می توانید از ابزارهای رقبایتان برای صرفه جویی در وقت استفاده کنید. این به شما کمک میکند تا بازخوردهای ارزشمندتری از کاربران خود برای ابزارهای خود بگیرید. نیاز نیست که از آنها از طریق تلفن بخواهید و یا آنها را ببنید.


    این ابزار به شما کمک میکند تا با یک شناسه ایمیل خاص برای گرفتن بازخورد از کاربران استفاده شود. این ایزار بطور خودکار این بازخوردها را به اشکال تبدیل میکند. این مورد باعث میشود که همه چیز رایگان و بدون دردسر باشد.

  • شما می توانید چیزهای ساده و پیچیده را از رقبایتان یاد بگیرید. ساده ترین موضوعی که میتوانید از رقبایتان بیاموزید صبر است. زمانی که تستر QA هنگام اجرای تست بتا با انبوهی از خطاها و اشکالات زیادی مواجه میشه ، به هم ریخته نشوید. شرکت های زیادی وجود دارند که با شکست روبرو میشوند و هنوز هم راه حل های مناسبی برای خدمات خود ارائه می دهند. می توانید از اشتباهات آنان درس بگیرید و خدمات خود را بهبود ببخشید.


    ارزش اینها چشم انداز شما را برای رسیدن به اهدافتان تقویت می کند.

  • رقبای شما ممکن است از تعداد زیادی از تسترهای بتا برای تست واقعی نرم افزارهای خود استفاده کنند. همچنین می توانید از تعداد زیادی از تسترهای بتا در تست نرم افزار که حرفه ای هستند ، را انتخاب کنید.
    این به شما کمک میکند تا در مورد جنبه های مختلف نرم افزار بازخوردهای زیادی داشته باشید. همیشه بدنبال تسترهای باتجربه و بلد کار بگردید و آنها را برای انجام تست بتا دعوت کنید.

  • مورد دیگری که می توانید از رقبایتان بیاموزید نحوه رسیدگی به بازخورد و گزارش اشکالاتشان است. سرعت آنها در ارائه راه حل برای این مشکلات چقدر است. شما می توانید یک تیم متشکل از متخصصانی داشته باشید که بتوانند این بازخوردها را دریافت و بدون اتلاف وقت به یک راه حل برسند و باعث این شود که خطاهای نرم افزار پس از دریافت بازخورد ، اشکالات خود را رفع کنند.
  • سعی کنید به بتا تسترهای خود پاداش دهید تا عملکرد خوبی داشته باشند. اگر رقبا از روش های مختلفی برای تشویق عملکرد بتا تسترها استفاده میکنند ، شما نیز همان کار را انجام دهید. در این صورت بتا تسترهایتان در انجام تست بتا بر روی نرم افزارهایتان کارآمدتر و موثرتر خواهند بود.

 

مشاوره رایگان
0991-1001037
#تست_اپ
#آموزش_تست_اپلیکیشن
#آموزش_تست_نرم_افزار
#تست_اپلیکیشن
#تست_نرم_افزار
#تست_اپ_اندروید
#تست_اپ_آی_او_اس
#تست_وب_سایت
#تست_نرم_افزار_موبایل
#تستر_کینگ
#تسترکینگ
#تست_سایت
#تست_وبسایت
#تست_وب_سایت
#محمدعماد
#راهکارهای_تست
#سناریو_تست
#تست_آلفا
#تست_بتا
#تست_پذیرش_کاربر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *