غول های فناوری نرم افزارهای خود را چگونه تست می کنند؟ – بخش سوم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اسپتیفای

اسپتیفای از تسرهای اختصاصی استفاده میکند ، هر بخشی از تیم های آن ، ماموریت خاصی دارند. در اسپتیفای ، کارمندان آن بر اساس آن روندی که در اسپتفای شناخته میشود ، سازمان دهی شده اند :

Squads : در این بخش شما با یک تیم Scrum روبرو هستید. تمرکز کمتری روی تمرینات و تمرکز بیشتری روی اصول است. از دستورالعمل های اسپتفای میتوان به این مورد اشاره کرد “قوانین شروع خوبی را در پیش دارند ، اما در صورت لزوم آنها را میتوان نقض کرد”. در این بخش ممکنه که بیش از یک یا چند تستر وجود داشته باشد و در بعضی موارد دیگر ، بسته به ماموریت ممکن است هیچ تستری نداشته باشد. هر یک از تسترها به طور خودکار به آن تیم اصلی دسته تعلق دارد.

تستر کینگ

Chapters : اسپتیفای در این دسته برای افرادی که دارای مهارت های یکسانی هستند استفاده میکند تا با اشتراک گذاری تجربیاتشان و یادگیریشان سطح تیم را بالا ببرند. به عنوان مثال ، تمامی تسترها از تیم های مختلف در Chapters با یکدیگر هم گروه میشوند.

تست در اسپتیفای بسیار جدی گرفته میشود درست مثل برنامه نویسی ، تست نیز یک فرآیند خلاقانه تلقی می شود و موردی است که نمی توان خودکار باشد.

بر خلاف اکثر شرکت های ذکر شده در بلاگمان ، اسپتیفای به جای تلاش برای خودکارسازی هرچه بیشتر ، به تسترهای متخصص متکی است که محصول را ارزیابی کنند.

تست سایت

آینده تست در اسپتیفای چگونه است ؟

مطمئناً فکر میکنم که ما فردا به اندازه امروز برای تست وقت صرف خواهیم کرد و ابزار ها و اطلاعاتی که در تست بدست خواهیم آورد باعث تغییر در روند کاری تست ما خواهد شد.

در آخر هم ، اسپتیفای به منظور به حداقل رساندن تلاش ها و هزینه های احتمای تست های زیادی را در مرحله تولید خود انجام میدهد.

مایکروسافت ؛ مهندسان و تست کنندگان یکی هستند.

تست وب سایت

نسبت تسترهای مایکروسافت به توسعه دهندگان در حال حاضر در حدود 3 به 2 است و مانند گوگل ، مایکروسافت به تسترها و توسعه دهندگان حقوقی بطور مساوی پرداخت میکند با این تفاوت که به آنها تست کننده گفته نمیشود. آنها مهندسان توسعه نرم افزار در حوزه تست یا SDET گفته میشود. نسبت بالای تست کنندگان به توسعه دهندگان در مایکروسافت با این واقعیت توضیح داده میشود که بخش عمده ای از درآمد شرکت از طریق محصولات قابل حمل است که در رایانه های مشتریان نصب میشوند به جای وب سایت ها و خدمات آنلاین.

از آنجا که به روزرسانی این محصولات در صورت بروز اشکال یا ویژگی های جدید بسیار دشوارتر است ، مایکروسافت برای اطمینان از کیفیت بالای محصولات خود ، زمان ، تلاش ، هزینه های زیادی را صرف میکنند.

تست سایت

آنچه میتوانید از اسلحه های بزرگ IT یاد بگیرید

اگر دیدگاه و فرآیند های پیرامون تست و QA در پنج شرکت بزرگ فناوری متفاوت باشد ، ممکن است ک هیچ یک روش صحیحی برای سازماندهی تست وجود ندارد. هر پنج شرکت مراحل تست خود را انجام داده اند ، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کردند و هر پنج شرکت موفق بودند. آنها باید کار درست را انجام دهند ، درسته؟

هنوز چند روش اجرایی وجود دارد که میتواند از داستان های بالا استخراج شود تا در استراتژی تست شما اعمال شود.

تست وب سایت

  • یک طیف مسئولیت تست وجود دارد.از وظایف اصلی تست کنندگان “انجام تست بصورت اختصاصی است” تا “مسئول انجام همه ی فعالیت های تستی است”. شما باید یکی از گزینه های مناسب تیم خود را انتخاب کنید.
  • همچنین یک طیف دیگری وجود دارد بنام طیف اهمیت تست . از “هیچ چیز تولید ، بدون تست انجام نمیشود ” تا ” ما همه چیز را در تولید انجام میدهیم سپس در صورت تست ، همانجا تست میکنیم.”. اگر محصول و سازمان شما به این طیف تعلق دارد ، به خطرات ناشی از شکست بستگی دارد و اینکه چقدر آسان است که هنگام ظهور مشکلات آنها را حل و برطرف کنیم.
  • تست اتومات در هر 5 شرکت حضور چشمگیری دارد.میزان اجرای آنها متفاوت بوده ، اما هر 5 شرکت از ابزارها برای تست و همچنین برای بهینه سازی تلاش خود از این ابزارها استفاده میکنند ، شما هم باید از این ابزارها استفاده کنید.
مشاوره رایگان
0991-1001037
#تست_اپ
#آموزش_تست_اپلیکیشن
#تست_اپلیکیشن
#تست_نرم_افزار
#تست_اپ_اندروید
#تست_اپ_آی_او_اس
#تست_وب_سایت
#تست_نرم_افزار_موبایل
#تستر_کینگ
#تسترکینگ
#تست_سایت
#تست_وبسایت
#تست_وب_سایت
#محمدعماد
#تست_مایکروسافت
#تست_اسپتیفای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *